Kunnskap er makt. Det er derfor alle modellene våre er basert på tidligere forskning og strategier som er testet ut på forhånd, alt ment for å gi deg deg den tyngden du trenger for å få den beste opplevelsen for å oppnå nye kunder. I en digital verden som stadig endrer seg, har vi skapt en formel som er tidløs.
Som et markedsføringsbyrå er vi opptatt av trender og konstant utvikling, men mest av å forstå hvordan og hvorfor markedet responderer. En kundesentrert tilnærming er avgjørende hos FAMM.
I den digitale tidsalderen vi lever i kan man si at det er det to ulike måter å drive markedsføring på, begge ment for å gi deg økt salg, men hver med sin egen tilnærming og sine egne fordeler og ulemper. Er du ikke sikker på hvilken retning som er riktig for din bedrift? Hva med å velge det beste av begge verdenen?
Pull/tillatelse
Innholdsmarkedsføring
Puch/avbrytelse
“There is no fit for all.”
Alle bedrifter har ulike målgrupper og ulike utfordringer. Ved å bruke strategier som kombinerer både inbound og outbound, har vi funnet den perfekte blandingen eller balansen om du vil, som gir kvantifiserbare resultater og hjelper virksomheten din med å gå i den riktige retning.
Å ha en handlingsplan eller en markedsplan vil gjøre det lettere for å nå dine mål. En digital strategi optimerer arbeidsflytimplementeringen, noe som gir høy effektivitet og raskere konvertering. Ved å utnytte kraften til innholdsmarkedsføring og integrere de forskjellige digitale markedsføringskanalene med de tradisjonelle, vil bedriften din raskt og enkelt komme seg på toppen, og salget vil vokse eksponentielt.
En suksessrik tilstedeværelse på sosiale medier er ikke bare en refleksjon av bildene du deler. Det handler mer om å analysere målgruppene, måle reaksjoner og tilbakemeldinger når man skal annonsere ut til de riktige målgruppene. Å gjøre dette vil hjelpe deg med å skaffe riktige kunder som kan forvandles til reelle salg og dermed øke inntektene dine. Det er ekstremt viktig å forstå hvordan de ulike plattformene fungerer før man begynner å bruke penger.
Når du forstår hva dine potensielle kunder søker etter, så er det viktig og optimalisere innhold som er søkevennlig for Google. SEO vil hjelpe deg med å øke både kvaliteten og kvantiteten på trafikken til nettstedet ditt, samt eksponeringen av merkevaren din.
En salgstrakt er et system du setter opp for å systematisk hente inn nye kunder på. Du siler på mange måter ut dine kunder fra mengden. Selv om du kan målrette markedsføringen din med ganske så spesifikke målgrupper (noe jeg ikke anbefaler), leter du fortsatt i et hav av mennesker. Flesteparten er dessverre ikke interessert i deg og ditt produkt. Med en salgstrakt vil du altså kunne få kunden til å selv kvalifisere seg til å bli en potensiell kunde før du eventuelt tar kontakt.
En benytte seg av en salgstrakt vil være den beste måten å gjøre det på for å oppnå flere nye leads og salg. Gjennom en godt designet og nøye planlagt kundereise hjelper vi deg med å konvertere det kalde publikummet til lojale ambasadører.
En chatbot er et fint verktøy for alle bedriftseiere som ønsker å optimalisere og automatisere sin egen kunderservice opplevelse. Vi hjelper deg med å sette opp en riktig chatbot for din bedrift uansett om det er for å besvare kunderelaterte spørsmål eller for å bruke det i markedsføring for å generere flere leads og salg.
Folk er forskjellige. Og det er bedrifter også. Vi ønsker å hjelpe deg med å nå dine mål, så det første trinnet er å vurdere dine reelle behov og se hva som passer deg best.
Bestill en gratis samtale i dag og la oss snakke om det.